Helpdesk

We zijn er om u op alle mogelijke manieren te helpen.

Startershandleiding:
begin met timo

Welkom

Welkom op het Timo platform. Alvorens we aan de slag kunnen met onze eigen backoffice, dienen we eerst enkele zaken in orde te brengen.

Volledig artikel

Stap 1: Hoe voeg ik medewerkers toe?

Op deze pagina kan je alle medewerkers van je organisatie beheren. Wil je medewerkers toevoegen, bewerken, verwijderen of andere rechten toekennen? Dan ben je hier op de juiste plaats.

Volledig artikel

Stap 2: Invoeren van seat types

Heb je verschillende types zitjes? Zoals standaard, VIP, Business en/of staanplaatsen? Deze moeten eerst toegekend worden alvorens we verder kunnen. Hoe maak ik een nieuw type zitplaats aan?

Volledig artikel

Stap 3: Invoeren van seat categories

Je kan verschillende categorieën bepalen.
Vb. Volwassene / 65+ / studenten / kinderen/ andersvaliden / gratis Hoe maak ik een prijscategorie aan?

Volledig artikel

Stap 4: Zaalplan (voorlopig aanleveren aan TIMO)

Je kunt zelf een zaalplan maken met behulp van onze seating builder. Je kan zelf blokken met seats invoegen, vorm geven aan je zaal met vormen en tekst.

Volledig artikel

Stap 5: Nieuw seizoen aanmaken

Een nieuw seizoen aanmaken doen we als volgt:

Volledig artikel

Stap 6: Een match aanmaken

Een match is een evenement onder de paraplu van een seizoen. Je behoud je zaalplan, prijzen e.d. van het seizoen, en hoeft dus niet steeds opnieuw je instellingen te beheren.

Volledig artikel

Frequently asked questions

Quick Sales: Hoe verkoop ik een zitplaats voor een wedstrijd?

Klik links in het hoofdmenu op ‘zitplaatsen’. Selecteer in het dropdown menu een specifieke wedstrijd. Selecteer het gewenste zitblok. Klik links in het menu op ‘Snelle verkoop’. Wil je een volledig zitblok verkopen? Klik op  ‘Verkoop het zitblok’ Klik ‘Selecteer’ in de actie-kolom van het specifieke zitblok (opm Sarah: ik begrijp dit niet helemaal, daar […]

Volledig artikel

Hoe wijs ik een ticket toe?

Selecteer in het dropdown menu bovenaan het actieve seizoen. Klik links in het hoofdmenu op ‘zitplaatsen’.Selecteer het gewenste zitblok door erop te klikken.Klik een of meerdere zitplaatsen aan.Klik links op ‘Toewijzen’. Selecteer de juiste match door ernaast op ‘Toewijzen’ te klikken. Klik op ‘Volgende’. Selecteer de juiste prijscategorie. Klik op ‘Volgende’. Wijs een gebruiker aan […]

Volledig artikel

Hoe maak ik een voucher aan?

Klik links in het hoofdmenu op ‘vouchers’. Klik rechts bovenaan op ‘aanmaken voucher groep’. Typ een naam / titel voor je voucher in. Hierna volgen 4 scenario’s: Volg scenario A, indien je vouchers wil aanmaken die geldig zijn voor gratis tickets voor alle matchen van een zelf gekozen seizoen Volg scenario B, indien je vouchers […]

Volledig artikel

Startershandleiding:
begin met timo

Welkom

Welkom op het Timo platform. Alvorens we aan de slag kunnen met onze eigen backoffice, dienen we eerst enkele zaken in orde te brengen.

Volledig artikel

Stap 1: Hoe voeg ik medewerkers toe?

Op deze pagina kan je alle medewerkers van je organisatie beheren. Wil je medewerkers toevoegen, bewerken, verwijderen of andere rechten toekennen? Dan ben je hier op de juiste plaats.

Volledig artikel

Stap 2: Invoeren van seat types

Heb je verschillende types zitjes? Zoals standaard, VIP, Business en/of staanplaatsen? Deze moeten eerst toegekend worden alvorens we verder kunnen. Hoe maak ik een nieuw type zitplaats aan?

Volledig artikel

Stap 3: Invoeren van seat categories

Je kan verschillende categorieën bepalen.
Vb. Volwassene / 65+ / studenten / kinderen/ andersvaliden / gratis Hoe maak ik een prijscategorie aan?

Volledig artikel

Stap 4: Zaalplan (voorlopig aanleveren aan TIMO)

Je kunt zelf een zaalplan maken met behulp van onze seating builder. Je kan zelf blokken met seats invoegen, vorm geven aan je zaal met vormen en tekst.

Volledig artikel

Stap 5: Nieuw seizoen aanmaken

Een nieuw seizoen aanmaken doen we als volgt:

Volledig artikel

Stap 6: Een match aanmaken

Een match is een evenement onder de paraplu van een seizoen. Je behoud je zaalplan, prijzen e.d. van het seizoen, en hoeft dus niet steeds opnieuw je instellingen te beheren.

Volledig artikel

Frequently asked questions

Quick Sales: Hoe verkoop ik een zitplaats voor een wedstrijd?

Klik links in het hoofdmenu op ‘zitplaatsen’. Selecteer in het dropdown menu een specifieke wedstrijd. Selecteer het gewenste zitblok. Klik links in het menu op ‘Snelle verkoop’. Wil je een volledig zitblok verkopen? Klik op  ‘Verkoop het zitblok’ Klik ‘Selecteer’ in de actie-kolom van het specifieke zitblok (opm Sarah: ik begrijp dit niet helemaal, daar […]

Volledig artikel

Hoe wijs ik een ticket toe?

Selecteer in het dropdown menu bovenaan het actieve seizoen. Klik links in het hoofdmenu op ‘zitplaatsen’.Selecteer het gewenste zitblok door erop te klikken.Klik een of meerdere zitplaatsen aan.Klik links op ‘Toewijzen’. Selecteer de juiste match door ernaast op ‘Toewijzen’ te klikken. Klik op ‘Volgende’. Selecteer de juiste prijscategorie. Klik op ‘Volgende’. Wijs een gebruiker aan […]

Volledig artikel

Hoe maak ik een voucher aan?

Klik links in het hoofdmenu op ‘vouchers’. Klik rechts bovenaan op ‘aanmaken voucher groep’. Typ een naam / titel voor je voucher in. Hierna volgen 4 scenario’s: Volg scenario A, indien je vouchers wil aanmaken die geldig zijn voor gratis tickets voor alle matchen van een zelf gekozen seizoen Volg scenario B, indien je vouchers […]

Volledig artikel